söndag 16 december 2012

Ciaté - Mistress

Mistress är, som sagt, ett lack jag velat ha ett bra tag. Jag är otroligt förtjust i nyansen, slutresultatet är jag också nöjd med, men jag var tvungen att lägga på fyra lager och i ärlighetens namn skulle det ha behövts åtminstone fem för att undvika vnl (vnl syns inte så väl på bilderna dock), men jag ruttnade och la på mitt överlack efter fyra. Så nej Lisa Eldridge, it doesn't go on in "one good coat". Hell no. Fine att jag har en fransk manikyr under som gör vnl ännu mer markant, men ändå. Onecoater? Really?

Resultatet blev hur som helst ganska geligt och i solljus på något sätt "glowigt". Om mina förlängningar bara hade varit fina hade jag varit supernöjd. Oh well.



Här syns hur de liksom blir lite "glowiga" i ljuset:


Med min jobbmugg, bara för att det matchade...

4 kommentarer:

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!