tisdag 11 december 2012

Ciaté - Ladylike Luxe + Bumble Bee Caviar Pearls

Så var det dags att faktiskt testa något av lucklacken! Valet föll på lucka 10s Ladylike Luxe och dagens luckas Bumble Bee. Såhär i efterhand kanske inte en match made in heaven, guld och guld är inte samma sak. Det metalliska guldet från Ladylike Luxe gör att Bumble Bee mest ser ut som en AIK-nagel. Oh well, jag var ju tvungen att testa det här med caviarpärlorna och det var hur enkelt som helst! Och väldigt roligt. Jag är sugen på att testa pärlemorpärlorna. Eller de helt svarta.

Ladylike Luxe var en dröm att måla på, torkar på ett tjilevipp och är sådär vackert folieaktig i sin finish så man känner sig lite som Lady Gaga-light. Jag vågar vägra close ups dock då lacket också på det mest oförtjänta sätt outar exakt hur osnygga mina geleförlängningarna är (även om ni får en hint här). Man kan inte vinna jämt.

Skulle gärna komplettera foliefinishen med lite glitter inom någon dag eller två. För lite säsongsrelaterad feeling. Blingbling och 'tis the season och allt det där. Mys.

Den silvrig känslan som syntes i flaskan försvinner lite på naglarna men fördjupar guldnyansen och ger den lite 3d-feeling. I like it!



4 kommentarer:

  1. Hahaha!!!! AIK!!! Du e la gooo! Snyggt var det hursomhelst, o jag är så glaaaad över att du visade just de lacken. Det får mig att känna som om mitt tjat betyder något :)
    Jag vill ha en sån kalender....

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Tack :) Själv tycker jag det var roligare än fint :)

      Radera

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!