torsdag 28 juni 2012

Wet N Wild - Everybody Loves Redmond

Everybody loves Redmond är ett ganska vanligt ljusrött lack som inte fyller något färgmässigt hål i min samling, men jag kunde inte låta bli det ändå. Det var så härligt geligt och jag bara måste ha det trots att jag redan hade köpt tjugofyra lack den här månaden. Det här fick bli nummer tjugofem efter ett besök på det lokala Ica Maxi i Hälsingland när jag var på midsommarbesök. Och nu blir det offciellt köpstopp i en månad. Hrmpf.

ELR var väldigt enkelt att lacka på och är både skirt och täckande på en gång. Egentligen skulle det ha räckt med ett enda lager. Färgen är underbart pinupig och jag blev glad varje gång jag tittade på naglarna. Finishen är verkligen högblank och jag lade bara på överlack för att förkorta torktiden, som ändå inte var något att klaga på. I love således också Redmond.

Här i två lager med CND Toughen up som underlack och Seche Vite som överlack:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!