fredag 2 mars 2012

Daniel Sandlers Jumbo Jet Mascara


Daniel Sandler Jumbo Jet Mascara

Jag testade glossybox-mascaran i går. Det nymålade resultatet var helt okej, inte några världsomvälvande resultat, men helt okej. Den ger en del volym men inte va-va-voom volym eller längd. Den ger den där "kvastiga" volymen som gör att det känns som man har väldigt många fransar.

Jag tyckte dock att den var väldigt torr. Jag fick doppa applikatorn i behållaren ett par gånger per öga för att det skulle bli färg på varje frans. Det har jag aldrig varit med om tidigare. Detta ledde ju till en ganska torr känsla på fransarna, med små torrklumpar.


Efter en dags arbete är det inte jättemycket mascara kvar på fransarna, en hel del ligger under ögat. Det ser inte så illa ut på bilden för jag var faktiskt tvungen att ta bort en del nerfall under dagen, men man ser hur mycket mindre färg det är på fransarna.


Det bör sägas att jag har ett lugnt jobb, jag varken svingar mig i lianer eller testar olika badhus. Den borde ha suttit mycket bättre än så här. Neej, hörni, det var väl ingen höjdare det här. Jag går raskt tillbaka till mina mascarafavoriter.

2 kommentarer:

  1. Den lät inget vidare och gav inte så mycket resultat heller ser det ut som.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej den var inge vidare. Den var verkligen snustorr. Jag tycker det blev lite mer volym, än vad fotot visar, men vad gör det när man ser ut som en panda ett par timmar senare? Det jag gillade vara egentligen bara borsten, som var rejält tilltagen. Har ingen aning om hur den här mascaran beter sig när den är fräsch (för den kan väl inte vara såhär?) men under de här omständigheterna är den faktiskt obrukbar.

      Radera

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!