torsdag 29 mars 2012

20% på Kicks

Eftersom så många andra lagt upp vad ni handlat med er 20 procents-check på Kicks, så ska jag väl inte vara sämre.


Den enda grejen som jag egentligen "passade på" att köpa för att det var 20% var Fit Me-foundationen. Den har jag varit sugen att testa länge men eftersom jag egentligen är nöjd med min mineralfoundation från Tikei så har jag tyckt att det funnits annat att lägga slantarna på.

Utöver Fit Me köpte jag det jag behövde mest: en nagelsax. It Has Come To That. Nu klipper jag av allt skivat. Hej då. Sedan ska jag peta ner nagelbanden med mina manikyyyrpinnar. Samt avsluta med att måla på Mavalas Pistachio från vårkollektionen Delicious Colors. Ett köp jag är himla nöjd med då jag dreglat efter Navigate Her länge. Hej billigare lack.

En både praktisk och rolig shopping.

Nu ska jag stressa vidare! Hejsvej!

Och för tusan: gå in och rösta på Lina som en av tre kandidater till Clinique Insider!


Så! Hej!

2 kommentarer:

  1. Hej Pistachio, du verkar vara en trevlig prick! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men eller hur? :)
      Den åker på redan ikväll.

      Radera

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!