måndag 16 januari 2012

Ytligt vill ha: Matta skuggor

Jag är så himla sugen på matta ögonskuggor. Förmodligen en väldigt logisk motreaktion till alla glittrande, skimrande och metalliska skuggor i handeln och i min ägo. Jag har utnyttjat de få matta jag har såsom Buck och Naked i Urban Decays Naked-palett. Men med det kommer jag inte speciellt långt. Jag är väldigt sugen på en matt palett.

Too Faceds Matte Eye Shadow Collection ser jättefin ut.

Too Faced Matte Eye Shadow Collection

Liksom NYX Matte Smokey Look, One Night in Marocco

NYX Matte Smokey Look, One Night in Marocco

Den hajpade Meet Matte från The Balm var ett tåg jag aldrig hoppade på. Men än är det inte för sent.

The Balm Meet Matte

Sleek MakeUp har en palett som ser underbar ut: Au Naturel I-Divine. Alla skuggor är inte matta, men fina!
Sleek MakeUp Au Naturel I-Divine

Mmmmm. Kanske är det Sleek som lockar mest just nu. Jag har velat testa deras skuggor ett bra tag nu, men det har inte riktigt blivit av. De är ju verkligen otroligt billiga och de reaktioner jag sett i bloggarna är enbart positiva. Tåls att tänkas på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir otroligt glad för era kommentarer och frågor så skriv skriv skriv!

För att det ska bli så ostökigt som möjligt så besvarar jag för det mesta era kommentarer här, i stället för på er eventuella blogg. Bara för å hållaihopet så att säga :)

Glöm inte att skriva vem du är!